Garantie & Klachten

Bij Stoffenwinkel staan service en kwaliteit hoog in het vaandel. Om de kwaliteit van onze producten en dienstverlening te monitoren, maken wij gebruik van de Feedback Company. De Feedback Company is een onafhankelijke partij, die onze klanten de mogelijkheid om voor en na hun aankoop hun ervaring met ons te delen. Het is voor ons namelijk belangrijk om te achterhalen wat er zich afspeelt onder onze klanten. Feedback van onze klanten biedt Stoffenwinkel de mogelijkheid om tussentijds de bedrijfsvoering aan te passen. Hierdoor kunnen wij nog sneller en efficiënter inspelen op de huidige behoefte van onze klanten en de markt.

Klachten

Zoals eerder vermeld, draait bij Stoffenwinkel alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. U kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan naar het volgende adres: Stoffenwinkel T.a.v. de directie Kievitsven 66D, 5249 JK Rosmalen (gemeente 's-Hertogenbosch) De directie van Stoffenwinkel zal uiterlijk binnen 14 dagen uw klacht inhoudelijk beantwoorden.

Kleurechtheid

We doen ons uiterste best om de stoffen op het scherm zo natuurgetrouw mogelijk weer te geven. Die weergave kan echter afwijken van de kleur van de betreffende stoffen. Dat heeft onder andere te maken met scherminstellingen en resolutie. Als u twijfelt over de betrouwbaarheid van de schermkleur raden wij u aan een halve meter als proeflapje te kopen. Dat kan online in de webwinkel. Uiteraard zijn wij ook niet verantwoordelijk voor de onderlinge kleurencombinaties van de stoffen die u kiest in onze webshop.

Retourneren / Herroepen

Al onze producten zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht, aangezien het producten betreffen die speciaal voor u op maat worden gemaakt/geknipt.

Creditnota bestelling

Stoffenwinkel.nl heeft tienduizenden meters aan stoffen in het magazijn op voorraad. Omdat er zoveel verschillende soorten stoffen en kleuren in onze webshop worden aangeboden, kan het toch voorkomen dat sommige stoffen niet op voorraad zijn terwijl deze wel als voorradig worden aangeboden. Als er stoffen in onze webshop door onverwachte omstandigheden niet op tijd geleverd kunnen worden of niet meer leverbaar zijn, maken wij hier automatisch een creditnota van. De andere posities uit die zelfde order worden wel op maat geknipt en verzonden.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Deze website is te bereiken via ec.europa.eu/consumers/odr/. Heb jij, ondanks de zorg die wij besteden aan onze producten, vragen over een product of dienst? Meld dit ons en wij staan direct voor je klaar om het op te lossen.

Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu